współczynnik retencji

Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć?

czas czytania: 9

min

Pozyskiwanie klientów to istotna część prowadzenia każdego biznesu, lecz jak zadbać o osoby, które już zdecydowały się skorzystać z Twoich usług? Współczynnik retencji to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci skuteczniej zarządzać bazą klientów.

spadek konwersji

Co zrobić, gdy spada współczynnik konwersji? Checklista

czas czytania: 5

min

Konwersja to pewne działanie wykonane przez internautę. Poznaj 10 sposobów na poprawę współczynnika konwersji w sytuacji, gdy spada.

testy ab na stronie internetowej

Czym są testy A/B i dlaczego warto je stosować?

czas czytania: 6

min

Czy chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, ale nie wiesz, jak zrobić to skutecznie? Pomocne mogą okazać się testy A/B. Jakie są ich zalety, co można nimi testować? Zapraszamy do lektury.

mikrokonwersje

Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?

czas czytania: 5

min

Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i optymalizować serwis. Zobacz, czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć.

analityka internetowa

Narzędzia analityczne dla specjalisty SEO i marketera – 12 programów do analizy danych

czas czytania: 5

min

Poznaj 12 narzędzi do analizy danych, które pomogą Ci poznać użytkowników i poprawić współczynnik konwersji.

google analytics

13 powodów wysokiego współczynnika odrzuceń

czas czytania: 5

min

Wysoki współczynnik odrzuceń nie zawsze oznacza konieczność wprowadzenia zmian na stronie. Poznaj 13 powodów, które wpływają na wysoką wartość bounce rate i dowiedz się, jak zareagować.

Analityka wyszukiwania

Analiza nagrań zachowań użytkowników – idealny sposób na poprawę użyteczności strony?

czas czytania: 5

min

Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji użytkowników (visitor recordings), by polepszyć UX strony.

tagowanie

Google Tag Manager – narzędzie dla marketingowców do wprowadzania zmian w kodzie strony

czas czytania: 5

min

Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby zajmujące się analizą danych bez ingerencji w kodzie strony mogą wdrażać kody śledzące.

instalacja Google Analytics

Audyt UX – jak zbadać użyteczność strony internetowej? 6 najczęstszych błędów UX

czas czytania: 5

min

Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i poprawić współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej o usability serwisu.

analityka internetowa e-commerce

Analityka e-commerce – statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym

czas czytania: 5

min

Prezentujemy podstawowe statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym.

google analitycs 4

Google Analytics 4 – jak będzie wyglądała analityka przyszłości?

czas czytania: 5

min

Co nowego znajdziemy w Google Analytics 4? Jak włączyć nową usługę? Zobacz krótkie wprowadzenie do Google Analytics 4.

analiza-biznesu

PESTEL i LoNGPESTEL, czyli rozszerzenia analizy PEST

czas czytania: 4

min

Czym jest analiza PESTEL i jak pomoże Twojemu biznesowi? Przeczytaj, co warto przeanalizować prowadząc biznes.

ga4-google-universe

Google Analytics 4 a Universal Analytics – rzut oka na najważniejsze różnice

czas czytania: 6

min

Google Analytics 4 pojawi się 1 lipca 2023. Jak się na to przygotować? Zajrzyj do artykułu i dowiedz się więcej.

google adwords

Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem

czas czytania: 4

min

Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta.

Google Analytics

Google Analytics dla początkujących – instrukcja obsługi krok po kroku

czas czytania: 5

min

Google Analytics Krok po kroku. Pokazujemy, jak założyć konto w bezpłatnym narzędziu analitycznym w kilku prostych krokach. Wyjaśniamy także podstawowe raport GA.

pożar-ovh

Pożar serwerowni OVH. Jego skutki dotknęły strony internetowe w Polsce

czas czytania: 5

min

Niespodziewana awaria serwerowni OVH poskutkowała znacznymi utrudnieniami w funkcjonowaniu wielu stron internetowych na całym świecie. Zobacz najświeższe informacje.

spam w ga

Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs?

czas czytania: 5

min

Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które przebiły się przez filtr GA. Jak zatrzymać ruch botów spamerskich w statystykach Google Analitycs? Dowiedz się z naszego artykułu.

mierzenie ruchu z wizytówki gmf

Mierzenie ruchu z wizytówki Google Moja Firma w Google Analytics za pomocą UTM-ów. Szybka instrukcja

czas czytania: 5

min

Przygotowaliśmy instrukcję mierzenia ruchu z wizytówki Google Moja Firma za pomocą parametrów UTM w Google Analytics.

customer journey map

Customer Journey Map – mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie internetowej

czas czytania: 5

min

Mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje z naszą ofertą. Poznaj zasady tworzenia Customer Journey Map!

analityka internetowa

Analityka danych za pomocą Google Serach Console

czas czytania: 5

min

Chciałbyś wyciągnąć informacje o widoczności swojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania? Skorzystaj z danych dostępnych w Google Search Console!

Analiza raportu

Nadawanie uprawień w Google Analytics

czas czytania: 5

min

Google Analytics pozwala zbierać i analizować cenne dane, które pokazują efektywność prowadzonych działań biznesowych w e-commerce. Z konta może korzystać kilku użytkowników, którym możemy przekazać dostępy do panelu bez udostępniania haseł do logowania.

analityka online internetowa

Tagowanie linków za pomocą znaczników UTM – sprawdź, skąd na Twoją stronę trafiają użytkownicy

czas czytania: 5

min

Tagi UTM pozwalają na śledzenie, skąd na naszą stronę trafiają użytkownicy. A takie informacje pozwalają wykryć najskuteczniejsze kampanie. Nie wiesz, jak tagować linki UTM-ami? Skorzystaj z naszej instrukcji!

google analytics

5 raportów Google Analytics pomocnych w SEO

czas czytania: 5

min

Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics – narzędziem wspierają się także specjaliści SEO. Sprawdź 5 raportów GA, które najlepiej wspierają SEO!

Analizowanie danych

Optymalizacja współczynnika konwersji

czas czytania: 5

min

Jak internetowy przedsiębiorca może sprawdzić, czy podejmowane przez niego działania są skuteczne? W tym celu należy zainteresować się analizą współczynnika konwersji i jego optymalizacją.